Deeeep.io Wiki
Advertisement

Kliknij w nazwę formy terenu aby przekierowało cię do artykułu na jej temat gdzie będziesz miał dokładne informacje.

Anemon[]

Anemon występuje na dnie Oceanu. Zwierzęta od poziomu pierwszego do poziomu trzeciego mogą się w nim chować.

Żeremie[]

Tworzy się między Oceanem a jego Powierzchnią oraz między Bagnem a jego Powierzchnią. Bobry mogą się w niej chować. Na jej korzeniach pojawia się pomarańczowe jedzenie. Powolne wylądowanie na niej pozwala po niej chodzić. (Oczywiście tylko te zwierzęta które potrafią chodzić po np. wyspach.

Krzak[]

Tworzy się na wyspach. Pojawiają się na nim jagody. Kraby mogą się w nim chować.

Drzewo[]

Tworzy się na wyspach. Pojawiają się na nim jabłka i Kokosy. Mewy i węże potrafią się w nim chować. Wężę dodatkowo potrafią się po nim wspinać.

Igloo[]

Tworzy się na lodowcach. Pingwiny mogą się w nich chować.

Wulkan[]

Tworzy się na podłodze Arktyki i Głębin. Tworzy czerwone jedzenie. Zwierzęta od poziomu pierwszego do poziomu trzeciego mogą się w nich chować.

Opuszczony Dom[]

Opuszczony dom nie generuje się losowo. Jest jeden na podłodze Głębin. Zwierzęta od poziomu pierwszego do poziomu dziewiątego mogą się w nim chować.

Wrak Statku[]

Wrak statku generuje się na ziemnych wyspach. Zwierzęta od poziomu pierwszego do poziomu ósmego mogą się w nim chować.

Złamane Drzewo[]

Generuje się na podłodze bagien. Mogą się w nim chować zwierzęta od poziomu pierwszego do poziomu trzeciego oraz węgorze elektryczne.

Wyspa[]

Generuje się między Oceanem a jego Powierzchnią. Jest to platforma na której pojawiają się drzewa i krzaki.

Lodowiec[]

Generuje się między Arktyką a jej Powierzchnią. Jest to platforma na której pojawiają się igloo.

Bagienna Wyspa[]

Generuje się między Bagnem a jego Powierzchnią. Jest to platforma na której są bagienne drzewa. Pod bagienną wyspą są korzenie.

Wodospad[]

Wodospad nie generuje się losowo. Jest w niektórych miejscach na bagnie. Gdy zwierzę lub jedzenie znajdzie się w wodospadzie to spada na dół. Tylko zwierzęta poziomu piątego i wyższego mogą w nim pływać.

Bagienne Drzewo[]

Generuje się na Bagiennych Wyspach. Mewy i węże mogą się w nich chować a dodatkowo wąż może po nim chodzić.

Lilia Wodna[]

Generuje się między bagnem a jego powierzchnią. Jest to zwykła platforma.

Chmura[]

Generuje się najwyżej jak się da we wszystkich powierzchniach.

Korzeń[]

Generuje się pod bagiennymi wyspami.

Szczerbate Kłody[]

Generuje się na podłodze bagna.

Advertisement